יום שישי, 27 באפריל 2012

זהירות, אתם לא תבינו מה אני רוצה מכם

אז למה?
בטח נכנסתם לפה במקרה, "נו, מתבגר"...

נתחיל מחדש,
שלום :)
אני אקרא לעצמי 'אני' אני בן 15 וגר בצפון. יכול להיות שתצליחו לזהות אותי איכשהו. אני מקווה שאתם לא מכרים שלי, או שכן- זה לא באמת משנה. אז למה פתחתי בלוג? כמו שבטח קראתם בפתיחה, מה שבטח עובר לכם בראש שאני עוד איזה מתבגר שכותב שטויות. האמת, אני באמת כותב שטויות שלדעתי יכולות להוביל אדם למימוש עצמי, או לביטוי שאני כל כך דוגל בו - הגשמה עצמית


אז כן, כנראה שעוד נער בצפון החליט שהוא יודע הרבה. אולי אני לא באמת יודע הרבה, אבל אני כן יודע (וחושב לפחות שאני יודע) מה יהיה בעוד שלוש שנים. רגע לפני שאני מתגייס למקום לו ייחלתי לשרת דקות לפני כן, אני נעמד במקום. עוצר את כל הרעש וההמולה שבטח אני נמצא בה. אני רואה את עצמי עוצם עיניים... משוטט אחורה בזמן... מתמסר לתחושה.
כן, אני רוצה לראות את כל תקופת הנעורים שלי, 'גיל הטיפשעשרה', להגיד לעצמי בלב.. 'המשימה הושלמה'.

אז איזה משימה בדיוק? אני רוצה להגיע למצב שאני באמת יסתכל אחורה ויזכר במאורעות בחיי, וארגיש שהצלחתי לנצל עד תום את הימים בהם עדיין הייתי תחת חסות הורי, שסלחו לי כי אני 'ילד קטן'. לא רוצה לראות שעה מיותרת, דקה מבוזבזת.
כן, בטח אני הוזה. סביר להניח שאני כן יזכר בכמה דברים שרציתי לעשות ולא הספקתי. נו טוב, 'כולה' שלוש שנים ואני בחוץ. אבל קשה לי להפסיק דברים שאני אוהב לעשות, בטח אני אחתום קבע.

עכשיו אני נזכר שלא הצגתי את עצמי כמו שצריך.
אני עדיין לא אחשוף את שמי, כי אני בטח הולך לכתוב כאן דברים שאפילו הקרובים שלי לא ידעו, ואני כותב את זה כי אני אוהב להיזכר, ואילו אפילו כתבי עת לא אשמור, אז מה כן?

ושוב פעם פיספסתי את הנקודה.
אז שוב שלום, אני 'אני' (ואני לא אחזור על למה אני לא אחשוף את השם שלי),
אני פעיל בשתי תנועות נוער, מתנדב, תורם, וממצא את הכשרונות והתחביבים שלי, וסך הכל מייחל לעצמי שלא אבזבז דקה מיותרת בחיי.

זה למעשה היה פוסט כללי מאוד, ויש לי כל כך הרבה לכתוב.. אבל כמו כל אדם ממוצע כנראה שתתייאשו אם רק תראו את האורך, אז אני אשמור זאת לפעם הבאה שאשבר ואשפוך את מחשבותיי למקלדת.

#אני, #חסר ביטחון, #הגשמה עצמית, #בנות,אני,(מה?!) #הגשמה עצמית, #הגשמה עצמית, #הגשמה עצמית.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה